Logo
 
 

SAP Business One Self Help

Dokumentasjon
Kunngjøringer

Vi har for tiden ingen kunngjøringer.

 

 

Videoer
Andre supportmuligheter

SAP Business One Remote Support Platform (RSP)

SAP Business One Remote Support plattform overvåker hele SAP Business One miljøet. Ved å redusere tiden mellom identifikasjon og løsning av problemer, SAP Business One Remote Support plattform minimerer innvirkningen på databasene og prosesser. Ved å gi viktig informasjon om status for SAP installert base, reduserer plattformen SAP Business One supportkostnadene og forenkler fremtidige beslutningsprosesser.

Sjekk videofanen til venstre for mer informasjon.

 

Les mer i denne pdf

 

SAP Community Network (SCN)

SAP Community Network (SCN) endrer arbeidsmåte for tusenvis av SAP-brukere. Medlemmer hjelper hverandre med å løse problemer, lære og finne nye måter å få ting gjort raskere. Finn ut hvordan du kobler deg opp med andre SAP Business One-brukere for å dele innhold, kunnskap og ressurser. Du kan også registrere deg for SCN nyhetsbrev, for å få informasjon om teknologi og forretningsprosesser. For et mer fokusert publikum, tilbyr SCN Momentum nyheter for redaktører.

Tilgang til Sap Community Network

 

SAP Business One Notater

SAP har en on-line selvhjelp ressurs kalt "SAP Business One Notater". Heldigvis, som en SAP Business One-kunde har du full tilgang til dette nettstedet og dets omfattende bibliotek. Du vil trenge ditt SAP innloggingssertifikat (S-nummer og passord) for å få tilgang til informasjonen. Hvis du ikke har en innlogging, eller har glemt/mistet dem, så kan du kontakte oss slik at vi kan gi deg disse detaljene. Når du har dine SAP innloggingsdetaljer klare, klikker du på linken nedenfor for å bruke SAP Business One notater for deg selv, og få tilgang til den store mengden av SAP Business One informasjon som er tilgjengelig på denne portalen. 

Når du har de resultatene du søker, vil du bli forsynt med punktene nedenfor om betydningen av søkeresultatene:

  • SAP viktige nyheter er SAP-merknader med prioritet 1 (veldig høy). Disse merknader inneholder løsninger på problemer som kan føre til en systembrudd eller tap av data. Derfor er observasjon av disse merknadene er svært viktig for deg hvis du er opptatt av dette.
  • SAP topp notater er de viktigste notatene av en komponent eller som er rapportert av brukere. Utvelgelsen av de 10 mest vellykkede notater gjøres regelmessig på månedlig basis.


Tilgang til SAP Business One Notater

 

SAP Business One Kunde Portal

Som en SAP Business One-kunde har du umiddelbar tilgang til SAP Business One kundeportal. På denne portalen vil du kunne finne mer informasjon om støtte, oversikt over løsninger, gjennomføring, opplæring, trening og SAP Business One nyheter. Du vil trenge din SAP innloggingssertifikat (S-nummer og passord) for å få tilgang til informasjonen. Hvis du ikke har en innlogging, eller har glemt / mistet dem, så kan du kontakte oss slik at vi kan gi deg disse detaljene.

Tilgang til SAP Business One Kunde Portal